Og vinneren er……….:)
God formiddag:)
Da er vinneren av konkurransen trukket.
Helle!!
Hun kom med en utfordring til meg, som jeg tar på strak arm.- og jeg gleder meg til å presentere den en dag. Nå kverner det rundt i hodet mitt med mange ideer. Som hun sa, det er fryktelig lite om det på nettet. Jeg har faktisk ikke funnet noe. Så her må det komponeres selv. og – jeg har en idè 🙂
Hva det er snakk om? – Vent og se…
Her er en liten smakebit…

Ha en super dag 🙂
Du vil kanskje også like
Sellerirotpurè, kjempegodt til kjøttmiddager.
23. mars 2016
Brokkolisalat ala Elise- kjempegodt til grillmaten
20. juni 2016